רגע לפני שמקימים חנות אופנה: היועץ העסקי יוסי שינובר עם כל הטיפים העסקיים שכדאי לכם להכיר

You are currently viewing רגע לפני שמקימים חנות אופנה: היועץ העסקי יוסי שינובר עם כל הטיפים העסקיים שכדאי לכם להכיר

החלטה לגבי הקמה של חנות המתמחה בתחום האופנה היא החלטה משמעותית, הן בשל הרצון להצליח ולגדול בהמשך והן בשל ההשקעה הכספית והרגשית המלווה החלטה משמעותית כמו זו. מאחר ומדובר בתחום תחרותי מאוד, חשוב מאוד להיערך מראש ולנצל את המידע ברשת לטובת ניהול נכון המתבצע כבר בשלב ההקמה. בדיוק לשם כך נעזרנו ביועץ העסקי יוסי שינובר לטובת מתן של טיפים ודגשים שכדאי לכם להכיר, רגע לפני הגשמת חלום.

 יצירת קשר עם יועץ עסקי

מומלץ ליצור קשר עם יועץ עסקי המתמחה בתחום העסקים הקטנים ובתחום האופנה בפרט, כחלק מהבנה כי מדובר ביועץ שיכול לסייע לכם לבנות תוכנית אסטרטגית כמו גם ללוות את הפעילות באופן אשר מכוונן אתכם להגשים את המטרות והיעדים, באופן שכלתני ובהתבסס על נתונים. אם אתם מרגישים שאתם לא צריכים ייעוץ המתבצע לאורך זמן, מסביר יוסי שינובר כי יש לא מעט קורסים ברשת שיכולים לספק  לכם את נקודת ההתחלה במסגרת של הרצאות מצד יועצים המעניקים לכם כלים פרקטיים שבהם תוכלו להשתמש, ובכך ליישם תוכנית אסטרטגית ושיווקית שתניב לכם את היכולת לצאת לדרך.

חקר מתחרים

זירת האופנה היא זירה תחרותית מאוד, בייחוד על רקע האצת המגמה של רכישות אונליין. בשביל לבלוט ולמצוא את קהל היעד שלכם, מומלץ לבצע חקר שנועד לתת לכם תמונה עדכנית בנוגע לשחקניות המרכזיות בתחום לצד בדיקה של אסטרטגיית הפרסום והשיווק מבחינת קהל היעד, המודל העסקי וכן ערך המוסף אותו הם מעניקים ללקוחות. יוסי שינובר יועץ עסקי מסביר כי הסיבה לביצוע של מחקר מתחרים נועד ליצור יתרון כבר מהשלבים הראשונים של הקמת העסק, בין אם אתם מתכננים להקים חנות פיזית ובוודאי כאשר מדובר בחנות אינטרנטית. כיום ניתן להיעזר בשלל כלים אשר יעניקו לכם את היכולת לבצע את ההליך ברמה הגבוהה ביותר, ובהתאם לכך גם להסיק מסקנות לטובת ניהול העסק העתידי.

תכנון פיננסי

כלי משמעותי המקנה לכם את היכולת להתנהל כלכלית כשורה כולל קידום של תוכנית של תכנון פיננסי. לצערנו, לא מעט עסקים נוטים שלא לשמור על התנהלות פיננסית מיטבית, ובשל כך נאלצים להתמודד עם רווחיות נמוכה וכן חוסר יכולת למצות את הפוטנציאל הגלום בעסק. תוכנית פיננסית יכולה להעניק לכם בסיס איתן ליצירה של תקציב הכולל את כל הפרמטרים הכוללים בין היתר: תמחור, מקורות מימון, הוצאות והכנסות לצד יכולת ליצור שליטה פיננסית המתבצעת באופן עקבי.

 

 

בידול עסקי

היכולת להמציא את הגלגל מחדש וליצור חווית רכישה חדשנית בעבור הלקוח טמונה ביכולת שלכם ליצור בידול. בידול הוא נושא מרכזי בהקמת עסק מאחר והוא עוסק בשורה של נושאי ליבה – מגמות מרכזיות בשוק, קהל היעד, מהי התועלת והייחודיות שלכם ועוד. מומלץ להגדיר מראש את הבידול העסקי, ולממש אותו במסגרת ההתנהלות השוטפת כבר משלב ההקמה.

שיתופי פעולה

מאחר ואתם עוסקים בתחום תוסס שבשנים האחרונות זוכה לקידום משמעותי בזכות משפיעניות רשת, אפשר לבחון אפשרות ראשונית של שיתוף פעולה עם מובילת דעת קהל המדברת בשפה של המותג שלכם, ואשר בסיוע שלה תקבלו חשיפה משמעותית לקהל עוקבים רב, לטובת ניצול של הפלטפורמה הדיגיטלית לטובת פרסום ושיווק.

לסיכום

הסקירה אותה הצגנו לכם כאן מהווה דרך מצוינת לייעל תהליכים ולהניב יכולת להקים עסק המתמחה בתחום האופנה, תוך שימת דגש על אלמנטים חשובים כמו תכנון פיננסי, בידול, תוכנית עסקית וכן שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל.