מעצבת אופנה? עמוד האינסטגרם שלך יכול להיות פלטפורמה עסקית לכל דבר

You are currently viewing מעצבת אופנה? עמוד האינסטגרם שלך יכול להיות פלטפורמה עסקית לכל דבר

אם אתן בעלות של מותג אופנה מתחיל או וותיק, את המאמר הזה לא תרצו לפספס. אנחנו רוצים להציג לכן את היתרונות המובהקים של האינסטגרם בבניית עסק המבוסס על עיצוב אופנה מכל התחומים. הרשתות החברתיות מהוות מקום של מפגש וירטואלי בין אנשים. במפגש הזה, יש אפשרות גם לשווק להם מוצרים ושירותים שונים. לפעמים זה מתאים יותר, לפעמים מעט פחות. במקרה של האינסטגרם ואופנה – זה פשוט מושלם. מדובר ברשת חברתית שבנויה סביב הרעיון של תכנים פוטוגניים ואסתטיקה באופן כללי. אל האינסטגרם מגיעים בכדי לחזות בדברים יפים – מדוע שאותם דברים לא יהיו יצירות האופנה שלכן? בין אם יש לכן חשבון עסקי באינסטגרם ובין אם לאו, כדאי יהיה לכן לקרוא הלאה, אנחנו משוכנעים שנוכל לחדש לכן ולקדם את העסק שלכן תוך כדי.

מעצבת אופנה – איך מתחילים באינסטגרם?

היתרון הגדול שלכן בתור מעצבות אופנה הוא שיש לכן הרבה תכנים שניתן כבר להעלות לחשבון. תמונות מהפקות אופנה, סרטונים של תצוגות אופנה, תמונות של לקוחות – כל אלו הם חומר נהדר לפוסטים הראשונים שלכן. הבעיה הראשונה בה תיתקלו היא שאותם פוסטים לא יגיעו להרבה לקוחות פוטנציאלים. ייקח לכן זמן רב עד שהחשבון שלכן יצבור מספיק עוקבים. בכדי להאיץ את התהליך תוכלו לקנות עוקבים מחברה מקצועית אשר אחראית גם לטיב העוקבים. אלו יביאו איתם עוד הרבה עוקבים אורגנים אחרים. אם תרצי לבצע קניית עוקבים באינסטגרם באתר youhoo, תוכלי לבצע זאת בקלות רבה – פשוט בחרי בחבילה המתאימה לך ובצעי הזמנה.

תחזוקת חשבון אינסטגרם

בכדי להגיע לקהלים חדשים, יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם:

העלאת תוכן באופן תדיר

העלאה בזמנים קבועים תשמור על העוקבים שלכן בציפייה. קחו לדוגמא את נטע אלחמיסטר ומותג בגדי הים שלה 'בננות' – היא בנתה את עצמה על ידי העלאת תכנים רציפה וכך היא נוהגת גם כיום עם 'בננות'.

גוון אישי

בתור מעצבות אופנה, וודאי יש לכן אמירה כוללת על תרבות וסטיילינג. שיתוף של החיים שלכן – המקומות בהם אתן מבלות, החברים שלכן ואפילו סרטונים שלכן מדברות יכול להביא להתעניינות רבה בכן ובעיצוב האופנה שלכן. קחו לדוגמה את אוריה עזרן אשר בנתה עסק עיצוב אופנה הנשען עליה כאושיית רשת באינסטגרם.

שיתופי פעולה

שילוב פוסטים עם ידוענים אחרים או בעלי חשבונות אינסטגרם מצליחים יכול להביא הרבה תנועה לחשבון שלכן. טל מדינה היא מעצבת שיודעת לשתף פעולה עם כל מיני אנשים מתחומים שונים וליצור תכנים מעניינים שכיף לעקוב אחריהם.

שימוש בסטורי

הסטורי הוא הכלי שלכן לתקשר באופן פחות רשמי עם העוקבים והעוקבות שלכן. זהו המקום לפרסם דברים כמו 'מאחורי הקלעים' או אפילו לנסות סוג תוכן חדש ולראות את התגובות אליו.

סרטוני REELS

אלו הם הסרטונים איתם מתמודדת אינסטגרם בטיקטוק. הם תופסים לאט לאט יותר ויותר תאוצה ומאפשרים לכן להציג גם בפורמט המיוחד הזה – סרטונים אורכיים קצרים הכוללים עריכה ומוזיקה.

 

להצלחה באינסטגרם לא תגיעו ביום אחד, אולם אם יש לכן עסק, אפילו קטן, לעיצוב אופנה – זהו ה-מקום להיות בו. אל תתנו לתחרות הקשה לרפות את ידיכן. האינסטגרם מלא בחשבונות של מעצבי אופנה, זה נכון, אבל מנגד יש קהל עצום אשר צורך את התכנים הללו ובכך דווקא יוצר מקום מפגש בין אוהבי אופנה לכאלו אשר יוצרים אותה ומתפרנסים ממנה, ממש כמוכן!