שיא האופנה: הצבעים המובילים לשנת 2020

You are currently viewing שיא האופנה: הצבעים המובילים לשנת 2020

כאשר מביטים ברחוב הישראלי מרבית הצבעים שהאנשים הממוצעים לובשים, מתחילים ונגמרים בשחור/אפור על גווניו/ לבן ומידי פעם בניצוצות של צבעים צהובים, כחולים או זהובים. בעוד שהכהות נראה שמאפיינת את האופנה הישראלית. לעומת זאת, בערים גדולות באירופה התושבים נותנים דרור לפריטים עם צבע ובוחרים בדרך כלל בפריטים בהירים שמחמיאים מאד ללוק האירופאי. אבל האם הרחוב הישראלי יכול להפוך לאירופאי בגווניו? ואיזה צבעים יובליו את האופנה הישראלית בשנת 2020? אספנו בעבורכם את כל המידע הנחוץ.

חרדל וגוונים צהובים

הגוונים הצהובים שהגיחו בסערה בשנת 2019, עתידים להישאר גם בשנת 2020, וכבר עכשיו ניתן לראות בחלונות הראווה של חנויות האופנה, שלל פריטים בגווני צהוב וחרדל. המסקנה? הצבעים הללו כאן כדי להישאר. כדי לשלב את הצבע באופן האידיאלי ביותר, כדאי לבחור בפריט אחד צהוב/חרדל, ולשמור שיתר האאוטפיט יהיה בגוונים ניטראליים.

סגול

זה נכון שפריטים סגולים צריך לדעת לבחור תוך התאמת גוונים שאינם מבגרים או מקנים מראה מסורבל. בשנה הקרובה תמצאו פריטים שונים בגווני סגול עדין כמו סגול לילך שגווניו רכים ונעימים ומתאימים בעיקר לשמלות קלילות עם כתפיות עשויות בדים רכים. בבחירת פריטים בגווני סגול שימו לב כי הם לא בעלי גוון כהה מידי ובחרו דווקא את הסגולים הבהירים. בכך תצרו ניגוד צבעים ואופי למראה הסופי.

ומה  לגבי זהב?

ובכן, מי שרוצה לנצוץ בכול אירוע או מסיבה יכולה לעשות זאת באמצעות פריט זהוב, כשהשילוב חייב להיות מושכל. פריטים בגוונים זהובים יעניקו את הטאצ' הנכון למראה מושלם. פריטי זהב אפשר למצוא גם באביזרים כמו תיק או ארנק קטן שאפשר לשאת ביד.

אדום

צבע נוסף שיכול לשדרג משמעותית את הטוטאל לוק, הוא האדום, וזאת בתנאי שבחירת הפריטים נעשית באופן נכון. חשוב לדעת כי בכל הנוגע לצבע האדום, אין אדום מוחלט אלא שהוא יכול להיות צבע עם מאות גוונים. מי שרוצה להוסיף נגיעות נעימות לקראת השנה החדשה: תוכל לבחור שפתון אדום איכותי, כפפות אדומות, מעיל אדום ועשיר בסטייל וכובעי פדורה אדומים למראה אלגנטי מושלם.

המראה הפרחוני

מראה ילדי הפרחים חזר לאחרונה לאופנה, בזמן שבעשור האחרון יותר ויותר גברים ונשים בוחרים להתקשט בביגוד עם הדפסי פרחים. לדוגמא: חולצות מכופתרות עם פרחים בגוון ירקרק וצהוב יראו נפלא על גברים וגם על נשים. חצאיות או שמלות קיציות עם הדפסי פרחים קטנים – ישדרו בדיוק את המראה הלא מתאמץ והחופשי.

אוף וייט

צבע זה הידוע גם כ"לבן מלוכלך", נחשב אופנתי בעיקר בתחילת שנות האלפיים. כעת הוא חוזר אל הארונות ומתאים בעיקר כצבע נטרלי שממנו תופרים אוברולים אווריריים, שמלות מבד פשתן וצעיפים ענקיים שמחבקים את הצוואר ברוך בימים קרירים.

 

לסיכום, שנת 2020 מביאה עמה שלל צבעים מגוונים, כך שכל אחד ואחת יוכלו למצוא את הגוון האידיאלי ביותר בעבורם – ועדיין להישאר אופנתיים מתמיד.