האם רשתות אופנה גדולות צריכות שירות מרכזייה?

You are currently viewing האם רשתות אופנה גדולות צריכות שירות מרכזייה?

שירות מרכזיה בענן עשוי לסייע מאוד לעסקים בניהול התקשורת מול גורמים שונים. יש לכך השלכות ותועלות עסקיות פוטנציאליות ניכרות, אך האם זה מתאים גם לרשתות אופנה גדולות? אלה כמה הסברים ומחשבות בנושא זה.

לנהל את התקשורת במרוכז ובענן

אין כיום עסק שלא משתמש בטלפוניה. טלפונים סלולאריים משמשים עובדים ולקוחות, לצד השימוש שעדיין קיים בטלפונים הקוויים הישנים. כמו כן, יש צורות תקשורת ממוחשבות שונות בעסקים, כגון אימיילים. אך לא רק דרכי תקשורת אלה ניתן לנהל באופן ממוחשב, אלא גם את הטלפוניה עצמה. למעשה, בשלב זה מדובר על תחום טכנולוגי וותיק למדי ומאוד בשל. באתר VOICENTER תוכלו לקרוא מידע מלא על מרכזייה בענן לעסקים ולהתרשם מכך ישירות. בפועל, עולמות התקשורת והמחשוב התמזגו בעולם העסקים המודרני וכעת זהו מה שנקרא לעתים ICT או Information and Communications Technology. מחשוב ניהול התקשורת וגם שילובה עם המחשוב בעסק בכלל, פותחים אפשרויות רבות עוצמה ומתקדמות מאוד. אם מדובר על שרות ענן, אז לצד יתרונות המרכזיות הממוחשבות, מקבלים גם את יתרונות מחשוב הענן באשר הם (והם רבים!).

מה זה כולל?

כאשר צורכים זאת מספק איכותי, שירות מרכזיה בענן יהיה נוח מאוד לשימוש ויעיל. העבודה דרך האינטרנט לא תפגע בביצועים. אצל וויסנטר מדובר על זמינות (uptime) מצוינת וגם על ניהול פשוט וקל, באמצעות ממשק משתמש נוח. בכל מקרה, מרכזייה טלפונית בענן מציעה את ניהול הטלפוניה הבסיסית, עם יכולות כגון ניהול שלוחות, שירותי מספור, שיחות חינם בתוך העסק, פקס למייל, מייל לפקס ועוד. כמו כן, המרכזיות מציעות בדרך כלל תכונות כגון:

  • נתב שיחות מתקדםברשת אופנה גדולה, היקף השיחות הנכנסות עשוי להיות גדול יחסית. Interactive Voice Response הוא מנגנון, אשר מסייע לטפל בכך, ביעילות מרבית ובאמצעות כמה שפחות עובדים.
  • שירות חייגן – מאפשר להוציא שיחות לכמות גדולה של יעדים, מבלי לבזבז זמן של עובדים על ההתקשרות וההמתנה למענה.
  • שיחות ועידה – יכולת לתאם ולנהל שיחות ועידה, באופן מתקדם במיוחד.
  • הקלטת שיחות – היכולת החשובה, להקליט שיחות בקלות ובנוחות, אם וכאשר הדבר נדרש.

 

 

התועלות העסקיות

מעבר ליכולות הטכניות שפירטנו כעת, חשוב יותר – מהן התועלות העסקיות? הרי מערכות מחשוב הן לא מטרה בפני עצמה, אלא רק כלי עזר להשגת המטרות העסקיות. רשתות אופנה גדולות עשויות למצוא, שפתרונות מרכזיה כאלה מספקים עבורן את התועלות הבאות:

  • שיפור השיווק – למשל באמצעות ייעול השיחות כחלק מטיפול בלידים.
  • שיפור המכירות – בין אם מכירות מבוצעות טלפונית או כאשר אינטראקציה טלפונית בשרות הלקוחות מקדמת אותן.
  • ייעול שירות הלקוחות – יכולת הלקוחות להגיע במהירות לסיוע טלפוני ויכולת העסק לטפל ביסודיות בתקשורת סביב נושא חשוב זה.
  • סיוע בניתוח המתרחש במרכזיה – כולל ניתוח נתונים מהמרכזייה בזמן אמת והיכולת לתת לעובדים תודות לכך משוב חיוני. זאת, באמצעות כלי בקרה ומדידה שמובנים במערכת.

שירות CallBack

זו היא אפשרות שימושית ומעניינת, אשר ממחישה את התחכום האפשרי והתועלת של שירותי מרכזיה כאלה.

לקוח שגולש לאתרכם יוכל להשאיר בטופס באתר מספר טלפון. ברגע שהוא ילחץ על כפתור "שלח", שירות המרכזייה יגיב לכך בחיבור מיידי של אחד מנציגיכם למספר זה! הרושם שמנגנון כזה משאיר, הוא רושם מיידי ברור של יעילות בשרות הלקוחות. דבר שבוודאי תורם לשיווק, מכירות ותדמית.

לסיכום

אז האם רשתות אופנה גדולות צריכות שירות מרכזייה? התשובה תלויה בשיקולים המיוחדים של כל עסק ספציפי, אך עקרונית, היא חיובית בהחלט!